Onsite Technical Support Engineer (2e lijns)

AlmereFulltimeJuniorMBO
Direct solliciteren

Als Onsite Technical Support Engineer ben je het tweedelijns aanspreekpunt (onsite en remote) voor vragen, incidenten, wensen en klachten van gebruikers van de diensten van Vancis. Je bent binnen deze functie gemiddeld twee tot drie dagen per week aan het werk op één van de locaties van onze klant in Leiden, Amsterdam of Utrecht en de overige dagen op kantoor vanuit Almere (1 dag vanuit huis werken is mogelijk).

Jouw verantwoordelijkheid is dat de klant zich geholpen voelt.

Je bewaakt de doorlooptijden van de tickets en zorgt voor een correcte afhandeling van telefoon en e-mail. Daarbij informeer je de klanten over de voortgang van de tickets. Om klanten met de juiste informatie op de hoogte te houden, heb je ook veel contact met collega’s.

Wie zijn wij?

Wij zijn dé Managed cloud company! Dagelijks helpen wij organisaties de kracht van cloud computing te ontdekken door het bieden van visie, strategie en natuurlijk de dagelijkse werkzaamheden. Wij leveren en beheren de volledige technologie-stack, van een hybride multi-cloud tot uitgebreid applicatie- en datamanagement. Dit doen we al ruim 20 jaar, met passie en overtuiging. Wij willen vernieuwend en vooruitstrevend zijn en daarom moeten we onszelf van tijd tot tijd opnieuw uitvinden. We zijn klant gedreven, hebben een Multi-Cloud benadering en geloven in software-defined, automation en kwaliteit. Bij Vancis streven we ernaar de nummer 1 te zijn in alles wat we doen.

Ons motto: “We doen het goed, of we doen het niet!”

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende baan in een leuk team. Je krijgt de kans om mee te denken en te bouwen aan oplossingen die onze dienstverlening verbreden en continue verbeteren. Er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden binnen Vancis en wij besteden veel aandacht aan opleidingen en certificeringen van onze medewerkers. En er zijn nog meer redenen om voor Vancis te kiezen;

1: Technologie | Bij Vancis werken we met de nieuwste technologieën in toonaangevende projecten. Innoveren en aansluiten bij de klantvraag is bij ons de orde van de dag.

2: Loopbaan | Bij Vancis kies je niet voor een baan, maar voor een loopbaan. Voor jou is ontwikkeling, opleiding en elke dag een beetje beter in je vak worden belangrijk.

3: Gezamenlijk winnen | Met elkaar willen we de beste zijn. Onze klant staat op nummer één. Als echte ‘doeners’ willen wij constant onze operatie verbeteren en waarde toevoegen voor onze klanten.

4: Cultuur | We zijn een echt Tech-bedrijf en zijn al meer dan 20 jaar actief in IT. Samenwerken, kennisdelen en plezier hebben is binnen Vancis vanzelfsprekend.

En daarnaast:

  • Uiteraard een prima salaris en vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen, met de mogelijkheid vakantiedagen bij te kopen;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Een telefoon en laptop van de zaak;
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën vanaf de eerste dag dat je bij ons aan het werk bent. Jij bepaalt samen met je team waar het product heen gaat;
  • Uitdagend werk om helemaal in op te gaan, waardoor je af en toe vergeet dat het al tijd is om weer naar huis te gaan.

Wie ben jij

Niet alle vragen van gebruikers zijn even gemakkelijk te begrijpen of helder geformuleerd. Jij bent in staat gerichte vragen te stellen om problemen helder te krijgen. Je signaleert en herkent belangrijke informatie met als doel om oorzaken van knelpunten op te sporen. Je handelt doelmatig en stelt realistische tijdschema’s op. Op deze manier handel je vragen, incidenten en wijzigingen van gebruikers van onze dienstverlening af.

Van de onsite technical support engineer wordt verwacht dat hij/zij altijd op de hoogte is van voor gebruikers relevante ontwikkelingen. Beschikbare informatie moet daartoe actief nagelezen worden op relevantie voor vragen van klanten. Ook informeer je jouw collega’s over relevante ontwikkelingen. De technical support engineer zal zijn/haar rol uitvoeren als verlengstuk van de Servicedesk. Indien er geen werkzaamheden op locatie van de klant hoeven worden uitgevoerd, zal de invulling verder worden uitgevoerd vanuit de Servicedesk.

Wat bieden wij jou?

Goed salaris

Bonusregeling

Eigen devices

25 vakantie­dagen

Flexibiliteit

Opleidings­mogelijkheden

Pensioen

Verzekeringen

Stoel massage

Dagelijks vers fruit

Zijn wij jouw match?

Wat vragen wij van jou

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde MBO ICT opleiding op niveau 4;
  • Je hebt aantoonbare Microsoft ervaring (Windows, Active Directory, Office 365);
  • Ervaring met ITIL tools (Autotask, Topdesk of ServiceNow) en Monitoring (Nagios);
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden zowel verbaal als schriftelijk in het Nederlands en in het Engels;
  • Je bent klantgericht en een echte teamplayer;
  • Je hebt ervaring met Windows, Apple, Open source en Networking (LAN en Wifi);
  • Je bent probleemoplossend en vasthoudend;
  • Je bent bereid om regelmatig naar de klant te reizen;
  • Rooster- en beschikbaarheidsdiensten zijn onderdeel van de functie;
  • Fulltime beschikbaar (40 uur per week).

Spreekt bovenstaande je aan en ben je benieuwd of Vancis bij jou past? Neem dan contact op met Dominique Ravensbergen of vul het formulier hierboven in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op.

Dominique Ravensbergen

dominique.ravensbergen@vancis.nl

06 38 35 43 48